‘Bikers’ als sociale media ‘likers’!

‘Bikers’ als sociale media ‘likers’! // 11 apr 2016

Luisteren, inspireren, activeren, betrokken zijn en bijsturen: daarmee succes boeken. Het zijn eenvoudige wetten voor de vele gebruikers van sociale media. Aandacht krijgen kan iedereen, dankzij advertisingmogelijkheden op de sociale media kun je die zelfs kopen. Maar die aandacht vasthouden, liefhebbers van avontuurlijke sportreizen boeien en aan je binden. Daar gaat het tenslotte om!

DSC_0689

Neem nu de vele FIT Avontuurlijke Sportreizen programma’s voor sporters en avonturiers, die zich op de fiets verplaatsen tijdens fantastische tochten door de meest aansprekende landschappen. Mountainbiken door de Mekong Delta in Vietnam, 12 dagen fietsen door het onmetelijke Mongolië, de Rhodos Bike Challenge of fietsend door een uniek wildpark in Zuid-Afrika. Onuitputtelijk zijn de ervaringen, die deelnemers met elkaar delen en elkaar daarmee inspireren tot ‘meer’ en ‘opnieuw’.

Steeds weer zien we het effect van een avontuur dat gezamenlijk beleefd is: iets voor en met elkaar betekenen en samen trots zijn op geleverde prestaties en behaalde resultaten. Dat is niet alleen boeiend, maar werkt ook bindend! Daartoe dus regelmatig contact met www.fitavontuurlijkesportreizen.nl en/of ontmoetingen tijdens informatiebijeenkomsten. Dit allemaal ter evaluatie van voorbije dan wel ter voorbereiding op komende fietsevenementen. Tot ziens!