Ongepast, dat ‘nietsen’ … laat FIT je inspireren tot ‘fietsen’! // 10 okt 2016
Luisteren, inspireren, activeren, betrokken zijn en bijsturen: daarmee succes boeken. Het zijn eenvoudige wetten voor de vele gebruikers van sociale media. En wat spelen die een bijna allesbepalende rol in het dagelijkse leven! Aandacht krijgen kan iedereen, dankzij advertisingmogelijkheden op de sociale media kun je die zelfs kopen. Maar die aandacht vasthouden, liefhebbers van avontuurlijke sportreizen boeien en aan je binden. Daar gaat het tenslotte om!
Neem nu de vele FIT Avontuurlijke Sportreizen programma’s voor sporters en avonturiers, die zich op de fiets verplaatsen tijdens fantastische tochten door de meest aansprekende landschappen. Mountainbiken door de Mekong Delta in Vietnam, de Belgische Ardennen écht leren kennen, 12 dagen fietsen door het onmetelijke Mongolië of het onherbergzame Kirgystan, de Rhodos Bike Challenge of fietsend door een uniek wildpark in Zuid-Afrika. Onuitputtelijk zijn de ervaringen, die deelnemers met elkaar delen en elkaar daarmee inspireren tot ‘meer’ en ‘opnieuw’.
Steeds weer zien we het effect van een avontuur dat gezamenlijk beleefd is: iets voor en met elkaar betekenen en samen trots zijn op geleverde prestaties en behaalde resultaten. Dat is niet alleen boeiend, maar werkt ook bindend! Daartoe dus regelmatig contact met www.fitavontuurlijkesportreizen.nl en/of ontmoetingen tijdens informatiebijeenkomsten. Dit allemaal ter evaluatie van voorbije dan wel ter voorbereiding op komende fietsevenementen. Tot ziens op één van die aantrekkelijke en uitdagende ‘fietsreizen’ en vergeet niet, vóór je vertrekt, ook jouw Facebook-vrienden in te seinen over deze mogelijkheden! Het ging er tenslotte toch om, om die hedendaagse communicatie-tools binnen de sociale media zo effectief mogelijk aan te wenden, nietwaar?